حریم خصوصی کاربران فروشگاه اینترنتی بیگ بنگ کالا

 

حفظ حریم خصوصی و شخصی افراد حقیقی و حقوقی یکی از تعهدات فروشگاه بیگ بنگ کالا در قبال مشتریان عزیز می باشد. بدین منظور سایت بیگ بنگ کالا خود را موظف میدارد تا نهایت تلاش خود را برای حفظ حریم خصوصی کاربر مبذول دارد و از هر فناوری جدیدی در چارچوب قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد بستری امن و مطمئن برای کاربران خود استفاده کند. لذا جهت خرید، ثبت سفارش ، ثبت نظر ، استفاده از سایر امکانات سایت و پیگیر‌ی‌های بعدی برای ارسال سفارش‌ها و قطعیت ثبت سفارش، طبق قوانین مندرج در سایت، اطلاعاتی را از کاربران خود از جمله آدرس و شماره تماس و … در جهت ارسال کالای خریداری شده در هنگام ثبت نام دریافت مینماید و به همین منظور اعتبار سنجی صورت میگیرد.

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که بیگ بنگ کالا همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند.

تمامی اطلاعاتی که مشتری در پروفایل خود هنگام ثبت نام در سایت درج مینمائد، تنها راه ارتباطی فروشگاه بیگ بنگ کالا با کاربر بوده و تمامی مکاتبات و پاسخ‌ها از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد لذا خواهشمند است که اطلاعاتی از جمله شماره تماس، آدرس پستی و ایمیل را صحیح و بدون نقص وارد نمایید. حفظ و نگهداری از رمز عبور به عهده کاربر است، پس در جهت حفظ آن کوشا بوده و رمز کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید .

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و بیگ بنگ کالا تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

ثبت و دسته‌بندی کلیه‌ی اطلاعات مندرج در سایت بیگ بنگ کالا به‌صورت محرمانه نزد فروشگاه اینترنتی آلیار باقی‌ می‌ماند و موارد مذکور به عنوان هویت شخصی در اختیار هیچ سازمان و یا فردی قرار نمی‌گیرد و غیرقابل‌انتقال است .

بیگ بنگ کالا می‌تواند در صورت نیاز یا بروز مشکل نظر، نقد، پیام و یا محتوای ارسال‌شده توسط کاربر را در چارچوب قوانین سایت ویرایش نماید. همچنین اگر محتوای مذکور مشمول مصادیق محتوای مجرمانه و یا مغایر با اهداف و قوانین وب‌سایت باشد از اطلاعات ثبت‌شده کاربر برای پیگیری قانونی استفاده می‌شود.

فروشگاه اینترنتی بیگ بنگ کالا برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.